طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی به سبکی از سایت های اینترنتی گفته می شود که در آن قابلیت نمایش، معرفی و فروش محصولات و یا خدمات با دسته بندی های خاص امکان پذیر می باشد.

در طراحی فروشگاه اینترنتی باید در نظر داشت چه محصول یا خدماتی به چه افرادی قرار است عرضه شود. بسیار مهم است دغدغه های مشتریان در نظر گرفته شود. در این صورت می توان کسب و کار پر سودی را از طریق آن رقم زد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی برای تمامی کسب و کارها بخشی ضروری است. امروزه همه افراد قبل از اقدام به خرید در اینترنت جستجو می کنند. اطلاعات کسب می کنند، قیمت ها را بررسی می کنند. نظرات دیگران را مطالعه می کنند و در نهایت اقدام به خرید می کنند.

به همین دلیل حضور در فضایی که مشتریان به آن مراجعه می کنند، ضروری است. حضور به صورت فروشگاه اینترنتی اما امتیازات بسیاری دارد. از جمله آن می توان به سهولت در خرید برای مشتری مراجعه کرد.

سهولت در خرید برای مشتری عاملی وسوسه بر انگیزی است. طراحی فروشگاه اینترنتی با ایجاد این سهولت باعث می شود مشتری در هنگام تحقیق، خرید کند!

عامل بعدی قابلیت بازی با قیمت ها در فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید به سرعت در مناسب های خاص تخفیف اعمال کنید. به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید. بن تخفیف یا کد معرف ایجاد کنید و دیگران را به تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود ترغیب کنید.

بررسی بازدید ها، تماس ها و خرید ها به صورت منسجم نیز عامل مهمی است. با طراحی و توسعه فروشگاه اینترنتی شما می توانید گزارش های دوره ای ماهانه، سالانه از نحوه رفتار مراجعین داشته باشید. فروش محصول یا خدمت خاصی را در برهه مشخصی بررسی کنید و… این مهم در سیاست گذاری های آینده کاری شما بسیار موثر می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کسب و کار می گذارد. این قابلیت ها بسته به نیاز های هر شخص یا شرکت قابل شخصی سازی هستند. اما در کل این مزیت را برای کسب و کار ها ایجاد می کند که جدا از فضای واقعی در فضای مجازی هم بتوانند فعالیت کنند. در فضایی با هزینه بسیار بسیار کمتر و ناچیز تر از فضای واقعی!

فروشگاه اینترنتی آمازون یکی از موفق ترین و بزرگترین نمونه های فعالیت در این زمینه می باشد. آمازون یک شرکت آمریکایی است. در اغلب نقاط دنیا سرویس ارایه می دهد و کاربران از خدمات آن بسیار راضی هستند.

رتبه دوم اما فروشگاه اینترنتی علی بابا یک فروشگاه اینترنتی جهانی نیز یک نمونه بسیار موفق است. این شرکت چینی است و مانند آمازون در بسیاری از کشور ها فعالیت دارد.

والمارت، ای بی، نت فلیکس، ایکیا و بسیاری برند های دیگر نیز خدمات و محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند. شرکت هایی که در مجموع میلیارد ها دلار نقدینگی در گردش به صورت سالانه را تجربه می کنند. فرایندی که در این حجم به صورت فعالیت در دنیای واقعی تا حد زیادی غیرممکن است.

در ایران نیز دیجی کالا نامی آشنا برای فروشگاه های اینترنتی می باشد. دی جی کالا در حوزه فروش اینترنتی گام های بزرگی را برداشته است. این گام ها مسیرهای زیادی را برای افرادی که در جستجوی راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود هستند را هموار کرده است.

گروه طراحی، توسعه و راه اندازی کسب و کار های اینترنتی بلو وب با بهره گیری از دانش به روز، تجربه بالا در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی در کنار شماست.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی تنها یک تماس فاصله دارید. با ما تماس بگیرید.